Ajándékozz német nyelvórát!

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, olvassa el alaposan Általános Szerződési Feltételeinket, hiszen rendelése leadásával elfogadja a jelen dokumentumban leírtakat!

Amennyiben webshopunk használatával, a vásárlás folyamatával, termékeinkkel vagy az Általános Szerződési Feltételekkel kapcsolatos kérdése van, az alábbi elérhetőségeken keresztül veheti fel velünk a kapcsolatot:

Az Eladó adatai:

  • Név: Zajácz Márta
  • Székhely: 5000 Szolnok, Bajcsy Zs. u. 10. 3./11.
  • Postacím: 5000 Szolnok, Bajcsy Zs. u. 10. 3./11.
  • Adószám: 74107209-1-36
  • Közösségi adószám: HU74107209
  • Számlavezető bank: OTP Bank
  • Bankszámlaszám: (euró) HU52 11775458-27251883-00000000, BIC: OTPVHUHB
  • Bankszámlaszám: (forint) 11773456-00998789-00000000
  • Nyilvántartási szám: 50003613
  • Nyilvántartásba vevő hatóság neve: Szolnoki Okmányiroda
  • Képviselő neve: Zajácz Márta
  • Weboldal cím: konnyedennemetul.hu, oktatas.konnyedennemetul.hu
  • E-mail cím: hello@konnyedennemetul.hu
  • Mobilszám: +36 30 443 50 94

 

Tárhelyszolgáltató adatai:

  • Cégnév: NetMasters Europe Kft.
  • Székhely: 4200 Hajdúszoboszló, Diószegi Sámuel utca 5.
  • Weboldal: www.netmasters.hu

 

Fogalmak:

Felek: Eladó és Fogyasztó együttesen

Fogyasztó: gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körén kívül eljáró nagykorú, 18. életévét betöltött természetes személy

Fogyasztói Szerződés: szerződés, melynek egyik alanya Fogyasztónak minősül

Jótállás: a Fogyasztói Szerződés esetében a Polgári Törvénykönyv szerint

  • jogszabályi kötelezettségen túlmutató, illetve önként, a szerződés megfelelő teljesítéséért vállalt jótállás
  • kötelező jótállás, mely jogszabályon alapul

Szerződés: Eladó és Fogyasztó között a webshop és e-mail felhasználásával történő adásvételi szerződés megkötése

Távollévők között kötött szerződés: a szerződés tárgyát képező termék megvásárlására vagy szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés, amely a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül, távollévők közti kommunikációs eszköz alkalmazásával, távértékesítési rendszer keretein belül kerül megkötésre

Távollévők közti kommunikációs eszköz: a felek távollétében szerződési nyilatkozat megtételére alkalmas eszköz, pl. internetes hozzáférést biztosító eszköz, nyomtatvány, katalógus, telefon

Termék: webshopunk árukészletében lévő, eladásra szánt, birtokba vehető, Szerződés tárgyát képező, forgalomképes ingóság

Vállalkozás: gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körében eljáró személy

Webshop: webshopunk, melyen keresztül a szerződéskötés megvalósul

Vonatkozó jogszabályok:

  • évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  • évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
  • évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
  • évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
  • évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
  • 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
  • Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679. rendelete (2016.04.27.) a természetes személyek személyes adatainak kezeléséről és védelméről, továbbá ezen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet, azaz az általános adatvédelmi rendelet hatályon kívül helyezéséről
  • Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2018/302. rendelete (2018.02.28.) a belső piacon belül a Fogyasztó állampolgársága, lakó/letelepedési helye alapján való indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394. rendelete, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról

 

ÁSZF hatálya és elfogadása:

A vonatkozó jogszabályok mellett a megkötésre kerülő szerződés tartalmát az Általános Szerződési Feltételek is szabályozzák. Ennek keretein belül összefoglaljuk a Fogyasztót és az Eladót megillető jogokat, kötelezettségeket, a szerződéskötés feltételeit, a fizetési, illetve szállítási feltételeket, a határidőket, a felelősséggel kapcsolatos szabályokat, továbbá az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

Ön rendelése leadásával elfogadja az Eladó Általános Szerződési Feltételeit, mely a megkötésre kerülő szerződéshez tartozik.

Szerződés nyelve és formája:

A szerződés nyelve magyar.

A szerződés a megrendelés leadásával jön létre a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával.

Árak:

Az árak euróban és forintban értendők.  Euróról forintra történő átváltásra az MNB árfolyamát használjuk. Áraink bruttó árak, melyek az ÁFÁ-t (AAM) tartalmazzák. Fenntartjuk az árváltoztatás jogát.

Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek:

A Fogyasztó a terméket, illetőleg tevékenységünket illető kifogásait a következő elérhetőségeinken keresztül juttathatja el hozzánk:

  • Postai cím: 5000 Szolnok, Bajcsy Zs. u. 10. 3./11.
  • E-mail cím: hello@konnyedennemetul.hu
  • Telefonszám: +36 30 443 50 94

A Fogyasztó elsősorban írásban, egyes esetekben szóban is közölheti panaszát. A panasz vonatkozhat az Eladó részéről eljáró személy viselkedésére, munkájára, esetleg mulasztására, mely a termék forgalmazásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban áll.

A szóbeli panaszt a vállalkozó haladéktalanul kivizsgálja és a lehetőségeknek megfelelően megoldja. Amennyiben a Fogyasztó nem ért egyet a panasz kezelésével vagy a panasz haladéktalan kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet veszünk fel, melynek másolati példányát eljuttatjuk a Fogyasztó részére. Az írásbeli panaszt a vállalkozó a beérkezéstől számított 30 napon belül írásban megválaszolja.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek az alábbiakat kell tartalmaznia:

  • Panasz eljuttatásának helyét, módját, idejét
  • Fogyasztó nevét, lakcímét, elérhetőségét
  • Fogyasztói panasz részletes leírását, továbbá a dokumentumok, iratok, bizonyítékok jegyzékét
  • Az Eladó nyilatkozatát a Fogyasztói panaszt érintő álláspontjáról, ha annak haladéktalan kivizsgálása megoldható
  • Jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét
  • A panasz egyedi azonosítószámát

Az Eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, ellenőrző hatóság kérésére bemutatja.

Az Eladó a Fogyasztót írásban tájékoztatja, amennyiben a panaszt elutasítja, hogy panaszával mely hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. Tartalmazza a tájékoztatás az illetékes hatóság és a Fogyasztó lakóhelye/tartózkodási helye szerinti Békéltető Testület székhelyét, levelezési címét, elérhetőségeit (weboldal, e-mail, telefonszám), valamint az Eladó Fogyasztói jogvita rendezése céljából történő Békéltető Testületi eljárás igénybevételével kapcsolatos álláspontját.

Abban az esetben, ha az Eladó és a Fogyasztó közti jogvita tárgyalások útján sem rendeződik, további jogérvényesítési lehetőségekkel élhet a Fogyasztó:

Fogyasztóvédelmi Hatósági eljárás:

A Fogyasztói jogok megsértése esetén a Fogyasztó jogosult panaszt tenni a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. A hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról a panasz elbírálását követően. Az elsőfokú hatósági feladatokat a járási hivatalok látják el. Elérhetőségük: http://jarasinfo.gov.hu/

Bírósági eljárás:

A Fogyasztó polgári eljárás keretein belül jogosult a jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Békéltető Testületi eljárás:

Jogosult a lakóhelye/tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulni, ha Fogyasztói panaszát elutasítjuk. Az eljárás megindításának feltétele, hogy a Fogyasztó az Eladóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

A Békéltető Testületi eljárásban az Eladót együttműködési kötelezettség terheli. Ez alapján az Eladó köteles a Békéltető Testület felhívására válasziratot megküldeni, valamint a Békéltető Testület előtti meghallgatáson megjelenni és egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani.

Ha az Eladó székhelye/telephelye a területileg illetékes Békéltető Testületet működtető kamara szerinti megyén kívül található, az Eladó együttműködési kötelezettsége a fogyasztói igény megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

Amennyiben az Eladó a fenti együttműködési kötelezettségének nem tesz eleget, a Fogyasztóvédelmi Hatóság hatáskörébe kerül az ügy, mely szerint a cégek jogsértő magatartásakor kötelező bírságkiszabás van érvényben, ettől eltekinteni nem lehet.

A Fogyasztó kérelmezheti a Békéltető Testületi eljárás megindítását. A kérelmet írásban (levél, fax, távirat útján, illetve a Békéltető Testület weboldalán, elektronikus formában), a Békéltető Testület elnökéhez szükséges eljuttatni.

A kérelemnek tartalmaznia kell:

  • A Fogyasztó nevét, lakóhelyét/tartózkodási helyét, elérhetőségét
  • A fogyasztói jogvitával érintett cég nevét, székhelyét/telephelyét
  • A Fogyasztó álláspontját és az azzal kapcsolatos bizonyítékokat, tényeket
  • A Fogyasztó nyilatkozatát, hogy megkísérelte a vitás ügy rendezését közvetlenül az érintett vállalkozással
  • A Fogyasztó nyilatkozatát, hogy más Békéltető Testületi eljárást nem kezdeményezett az ügyben, nem indított közvetítői eljárást, keresetlevelet nem adott be, fizetési meghagyás kibocsátására irányuló kérelmet nem terjesztett elő
  • A Testület döntésére irányuló indítványt
  • A Fogyasztó aláírását
  • Amennyiben a Fogyasztó az illetékes Békéltető Testület helyett más testületi illetékességet kérelmezett, annak megjelölését

Mindenképpen csatolni szükséges a kérelemhez azon okiratot vagy annak másolatát, mely tartalmára bizonyítékként hivatkozik a Fogyasztó.

Amennyiben meghatalmazott jár el a panasz ügyében, a kérelemhez mellékelni szükséges a Fogyasztó által kiadott meghatalmazást.

További információ a Békéltető Testületekről: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testület elérhetősége:

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

  • 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
  • (56) 510-610
  • kamara@jnszmkik.hu

 

Online vitarendezési platform:

Az Európai Bizottság által létrehozott weboldalon, Fogyasztói regisztrációt követően, az oldalon található kérelem kitöltésével a Fogyasztó rendezheti az online vásárlással kapcsolatos jogvitáit bírósági eljárás indítása nélkül. Ez is egy módja a távolsági korlátok nélküli Fogyasztói jogérvényesítésnek.

Ön panaszt tehet az online vásárolt termékkel/szolgáltatással kapcsolatban.

Önnek és az Ön által bepanaszolt vállalkozásnak lehetősége van ezen az online vitarendezési platformon együtt kiválasztani, hogy mely vitarendezési testületet bízzák meg a panasz kezelésével.

Az online vitarendezési platform a következő weboldalon érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

Szerzői jogok:

Jelen weboldal tartalma Zajácz Márta (mint Eladó) tulajdonát és szellemi termékét képezi és szerzői műnek minősül a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1. § (1) bekezdése értelmében, szerzői jogi védelem alatt áll minden egyes része. Tilos a weboldalon található képi- és hanganyagok, videók, írásbeli anyagok engedély nélküli használata, továbbá a weboldalt módosító, kártékony alkalmazások használata, ugyanezen törvény 16. § (1) bekezdése szerint. Felhívjuk figyelmét, hogy weboldalunkról, valamint adatbázisunkból történő anyagok, képek, videók, szövegek átvétele (bármilyen módon történő reprodukálása, másolása, továbbadása) kizárólag a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén lehetséges, forrásmegjelölés feltüntetése mellett.

Egy felhasználói profilt csak egy felhasználó használhat. Tilos a regisztrált felhasználónak saját belépési adatait másik személlyel megosztani. Belépés után a tanulói fiókot és annak összes tartalmát egyedül csak ő jogosult használni.

Minden jog fenntartva.

Részleges érvénytelenség és magatartási kódex:

Abban az esetben, ha az Általános Szerződési Feltételek egy pontja jogilag hiányos/hatálytalan lenne, arra a részre a vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadóak. A szerződés többi része továbbra is érvényes.

Adatbeviteli hibák javítása és felelősség az adatok valóságáért:

A megrendelés folyamata során, a rendelés megerősítése előtt adott a lehetőség a megadott adatok módosítására, javítására. Az Ön által megadott adatok pontosságáért felelősséget nem vállalunk. Ezen adatok alapján állítjuk ki a számlát és a megjelölt e-mail címre kézbesítjük a termék(ek)hez való hozzáférést. Rendelése leadásával Ön tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön által hibásan megadott adatokból eredő károkat, költségeket Önre hárítani. A hibás adatbevitel miatt meghiúsult teljesítésért felelősséget nem vállalunk.

Abban az esetben, ha a visszaigazoló e-mailben veszi észre, hogy hibás adatot adott meg, kérjük, haladéktalanul, 24 órán belül jelezze felénk.

Megvásárolható szolgáltatások köre

Az Eladó a www.konnyedennemetul.hu és www.oktatas.konnyedennemetul.hu oldalon tanulást segítő online szolgáltatást nyújt.

Az online hozzáférés időkorlát nélküli, azaz nincsen havidíj és a befizetés után a Felhasználó örökösen hozzáfér az adott modul online tartalmához. Ez az összes online termékre érvényes. A megjelenített tanfolyamok és ebookok kizárólag online vásárolhatóak meg. Mivel fizikai áru az oldalon nem vásárolható, így házhozszállítási költség nincs.

Regisztráció és vásárlás menete

A Felhasználó számára a regisztráció kötelező, amennyiben használni akarja oldalunkat. Vásárlás kizárólag felhasználói regisztrációval lehetséges.

A regisztráció során az Eladó a Felhasználótól csak a feltétlenül szükséges adatokat kéri.

Rendelés menete

  1. A vásárlási oldalon kiválasztja a Felhasználó a kívánt szolgáltatást vagy terméket, majd a „Kosárba teszem“ gombra kattint.
  2. A Pénztár oldalon kitölti a számlázási adatokat, majd kiválasztja a fizetés típusát, mely lehet „közvetlen banki átutalás“ vagy „Barion bankkártyás fizetés“.
  3. Ezután rákattint a „Megrendelés elküldése” gombra, amivel megrendelését véglegesíti.
  4. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja a Felhasználót. A megrendelés akkor válik élővé, ha azt az Eladó e-mailben visszaigazolja. A megrendelt szolgáltatás(oka)t, online terméke(ke)t a kiválasztott módon kell kifizetni.
    Amennyiben a Felhasználónak kérdése van a szolgáltatásról, vagy módosítani szeretne a megrendelésén, a honlapon vagy az e-mailben feltüntetett elérhetőségek valamelyikén tudja ezt jelezni az Eladónak.

 

Megrendelés feldolgozása és teljesítés

  1. Bankkártyás fizetés esetében a megrendelt szolgáltatás aktiválása a fizetés után egyből megtörténik, és belépés után a Felhasználó már használhatja is a megvásárolt szolgáltatást vagy online terméket.
  2. Utalás esetében a szolgáltatás vagy online termék a megrendelt összeg bankszámlára történő beérkezése után válik elérhetővé.

 

Ha rendelésétől számítva 24 órán belül nem kap automatikus visszaigazolást e-mailben, kérjük, jelezze felénk, hiszen előfordulhat technikai probléma, elképzelhető, hogy emiatt nem érkezett meg rendszerünkbe rendelése.

Fizetési módok:

Banki átutalás:

A fizetés történhet banki átutalással. A megrendelés elküldése után kap egy automatikus e-mail-t az átutaláshoz szükséges adatokkal. Miután utalása beérkezett, e-mailben megkapja a tanulói felületre a hozzáférési jogot.

Fizetés bankkártyával (Barion):

  1. Van lehetőség biztonságos Barion bankkártyás fizetésre is.
  2. A vásárlás menete:
  • Ha kiválasztotta a kívánt termékeket és a kosarába helyezte őket, akkor kattintson a bankkártyás fizetésre.
  • Ezután meg kell adnia a kártyája (MasterCard / VISA / American Express) adatait.
  • Szükséges adatok: Bankkártyaszám, Kártya lejárati dátuma, Biztonsági kód.
  • Előfordulhat, hogy SMS-ben kap egy kódot, amit beírva véglegesítheti a vásárlási szándékát. A Fizetés gombot kiválasztva, amennyiben kellő fedezettel rendelkezik, létrejön a tranzakció.
  • Végül visszaigazolást kap a sikeres vásárlásról.

 

Fontos! Abban az esetben, ha Ön nem kapja meg a rendelést megerősítő e-mail üzenetet, a tranzakció sikertelennek minősül.

A megrendelés leadására bármikor lehetőség van.

A megrendelt szolgáltatás, online termék összegének kiegyenlítésére 30 naptári nap áll a Felhasználó rendelkezésre, ez időt meghaladó, ki nem fizetett megrendelés törlésre kerül. Akciós/engedményes ár a megrendeléstől számított 30 naptári napig érvényes, ki nem fizetése esetében ezt követően már nem igényelhető.

Szolnok, 2022. november 01.

Nyelvklub

Beszélgessünk németül!

Nehezen megy a beszéd? Bátortalan vagy, ha németül kell megszólalni? Csatlakozz a Nyelvklubhoz és gyakoroljunk együtt érdekes témákkal!

Ajándékozz karácsonyra nyelvórát!

Lepd meg szeretted német tudással!

(Ellenőrizd a spam / levélszemét és gmail esetében a promóciók mappát is, ha elsőre nem találod a leveleid között.)

E-book

Töltsd le az ingyenes e-book-ot és fejleszd német szakmai szókincsedet!

(Ellenőrizd a spam / levélszemét és gmail esetében a promóciók mappát is, ha elsőre nem találod a leveleid között.)