Kérjük, olvassa el alaposan Általános Szerződési Feltételeinket, hiszen rendelése leadásával elfogadja a jelen dokumentumban leírtakat!
Amennyiben webshopunk használatával, a vásárlás folyamatával, termékeinkkel vagy az Általános Szerződési Feltételekkel kapcsolatos kérdése van, az alábbi elérhetőségeken keresztül veheti fel velünk a kapcsolatot:
Az Eladó adatai:
- Név: Zajácz Márta
- Székhely: 5000 Szolnok, Bajcsy Zs. u. 10. 3./11.
- Postacím: 5000 Szolnok, Bajcsy Zs. u. 10. 3./11.
- Adószám: 74107209-1-36
- Közösségi adószám: HU74107209
- Számlavezető bank: OTP Bank
- Bankszámlaszám: (euró) HU52 11775458-27251883-00000000, BIC: OTPVHUHB
- Bankszámlaszám: (forint) 11773456-00998789-00000000
- Nyilvántartási szám: 50003613
- Nyilvántartásba vevő hatóság neve: Szolnoki Okmányiroda
- Képviselő neve: Zajácz Márta
- Weboldal cím: konnyedennemetul.hu, oktatas.konnyedennemetul.hu
- E-mail cím: hello@konnyedennemetul.hu
- Mobilszám: +36 30 443 50 94
Tárhelyszolgáltató adatai:
- Cégnév: NetMasters Europe Kft.
- Székhely: 4200 Hajdúszoboszló, Diószegi Sámuel utca 5.
- Weboldal: www.netmasters.hu
Fogalmak:
Felek: Eladó és Fogyasztó együttesen
Fogyasztó: gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körén kívül eljáró nagykorú, 18. életévét betöltött természetes személy
Fogyasztói Szerződés: szerződés, melynek egyik alanya Fogyasztónak minősül
Jótállás: a Fogyasztói Szerződés esetében a Polgári Törvénykönyv szerint
- jogszabályi kötelezettségen túlmutató, illetve önként, a szerződés megfelelő teljesítéséért vállalt jótállás
- kötelező jótállás, mely jogszabályon alapul
Szerződés: Eladó és Fogyasztó között a webshop és e-mail felhasználásával történő adásvételi szerződés megkötése
Távollévők között kötött szerződés: a szerződés tárgyát képező termék megvásárlására vagy szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés, amely a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül, távollévők közti kommunikációs eszköz alkalmazásával, távértékesítési rendszer keretein belül kerül megkötésre
Távollévők közti kommunikációs eszköz: a felek távollétében szerződési nyilatkozat megtételére alkalmas eszköz, pl. internetes hozzáférést biztosító eszköz, nyomtatvány, katalógus, telefon
Termék: webshopunk árukészletében lévő, eladásra szánt, birtokba vehető, Szerződés tárgyát képező, forgalomképes ingóság
Vállalkozás: gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körében eljáró személy
Webshop: webshopunk, melyen keresztül a szerződéskötés megvalósul
Vonatkozó jogszabályok:
- évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
- évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
- évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
- 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
- évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
- évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
- 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
- 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
- Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679. rendelete (2016.04.27.) a természetes személyek személyes adatainak kezeléséről és védelméről, továbbá ezen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet, azaz az általános adatvédelmi rendelet hatályon kívül helyezéséről
- Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2018/302. rendelete (2018.02.28.) a belső piacon belül a Fogyasztó állampolgársága, lakó/letelepedési helye alapján való indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394. rendelete, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
ÁSZF hatálya és elfogadása:
A vonatkozó jogszabályok mellett a megkötésre kerülő szerződés tartalmát az Általános Szerződési Feltételek is szabályozzák. Ennek keretein belül összefoglaljuk a Fogyasztót és az Eladót megillető jogokat, kötelezettségeket, a szerződéskötés feltételeit, a fizetési, illetve szállítási feltételeket, a határidőket, a felelősséggel kapcsolatos szabályokat, továbbá az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
Ön rendelése leadásával elfogadja az Eladó Általános Szerződési Feltételeit, mely a megkötésre kerülő szerződéshez tartozik.
Szerződés nyelve és formája:
A szerződés nyelve magyar.
A szerződés a megrendelés leadásával jön létre a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával.
Árak:
Az árak euróban és forintban értendők. Euróról forintra történő átváltásra az MNB árfolyamát használjuk. Áraink bruttó árak, melyek az ÁFÁ-t (AAM) tartalmazzák. Fenntartjuk az árváltoztatás jogát.
Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek:
A Fogyasztó a terméket, illetőleg tevékenységünket illető kifogásait a következő elérhetőségeinken keresztül juttathatja el hozzánk:
- Postai cím: 5000 Szolnok, Bajcsy Zs. u. 10. 3./11.
- E-mail cím: hello@konnyedennemetul.hu
- Telefonszám: +36 30 443 50 94
A Fogyasztó elsősorban írásban, egyes esetekben szóban is közölheti panaszát. A panasz vonatkozhat az Eladó részéről eljáró személy viselkedésére, munkájára, esetleg mulasztására, mely a termék forgalmazásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban áll.
A szóbeli panaszt a vállalkozó haladéktalanul kivizsgálja és a lehetőségeknek megfelelően megoldja. Amennyiben a Fogyasztó nem ért egyet a panasz kezelésével vagy a panasz haladéktalan kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet veszünk fel, melynek másolati példányát eljuttatjuk a Fogyasztó részére. Az írásbeli panaszt a vállalkozó a beérkezéstől számított 30 napon belül írásban megválaszolja.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek az alábbiakat kell tartalmaznia:
- Panasz eljuttatásának helyét, módját, idejét
- Fogyasztó nevét, lakcímét, elérhetőségét
- Fogyasztói panasz részletes leírását, továbbá a dokumentumok, iratok, bizonyítékok jegyzékét
- Az Eladó nyilatkozatát a Fogyasztói panaszt érintő álláspontjáról, ha annak haladéktalan kivizsgálása megoldható
- Jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét
- A panasz egyedi azonosítószámát
Az Eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, ellenőrző hatóság kérésére bemutatja.
Az Eladó a Fogyasztót írásban tájékoztatja, amennyiben a panaszt elutasítja, hogy panaszával mely hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. Tartalmazza a tájékoztatás az illetékes hatóság és a Fogyasztó lakóhelye/tartózkodási helye szerinti Békéltető Testület székhelyét, levelezési címét, elérhetőségeit (weboldal, e-mail, telefonszám), valamint az Eladó Fogyasztói jogvita rendezése céljából történő Békéltető Testületi eljárás igénybevételével kapcsolatos álláspontját.
Abban az esetben, ha az Eladó és a Fogyasztó közti jogvita tárgyalások útján sem rendeződik, további jogérvényesítési lehetőségekkel élhet a Fogyasztó:
Fogyasztóvédelmi Hatósági eljárás:
A Fogyasztói jogok megsértése esetén a Fogyasztó jogosult panaszt tenni a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. A hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról a panasz elbírálását követően. Az elsőfokú hatósági feladatokat a járási hivatalok látják el. Elérhetőségük: http://jarasinfo.gov.hu/
Bírósági eljárás:
A Fogyasztó polgári eljárás keretein belül jogosult a jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
Békéltető Testületi eljárás:
Jogosult a lakóhelye/tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulni, ha Fogyasztói panaszát elutasítjuk. Az eljárás megindításának feltétele, hogy a Fogyasztó az Eladóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.
A Békéltető Testületi eljárásban az Eladót együttműködési kötelezettség terheli. Ez alapján az Eladó köteles a Békéltető Testület felhívására válasziratot megküldeni, valamint a Békéltető Testület előtti meghallgatáson megjelenni és egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani.
Ha az Eladó székhelye/telephelye a területileg illetékes Békéltető Testületet működtető kamara szerinti megyén kívül található, az Eladó együttműködési kötelezettsége a fogyasztói igény megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
Amennyiben az Eladó a fenti együttműködési kötelezettségének nem tesz eleget, a Fogyasztóvédelmi Hatóság hatáskörébe kerül az ügy, mely szerint a cégek jogsértő magatartásakor kötelező bírságkiszabás van érvényben, ettől eltekinteni nem lehet.
A Fogyasztó kérelmezheti a Békéltető Testületi eljárás megindítását. A kérelmet írásban (levél, fax, távirat útján, illetve a Békéltető Testület weboldalán, elektronikus formában), a Békéltető Testület elnökéhez szükséges eljuttatni.
A kérelemnek tartalmaznia kell:
- A Fogyasztó nevét, lakóhelyét/tartózkodási helyét, elérhetőségét
- A fogyasztói jogvitával érintett cég nevét, székhelyét/telephelyét
- A Fogyasztó álláspontját és az azzal kapcsolatos bizonyítékokat, tényeket
- A Fogyasztó nyilatkozatát, hogy megkísérelte a vitás ügy rendezését közvetlenül az érintett vállalkozással
- A Fogyasztó nyilatkozatát, hogy más Békéltető Testületi eljárást nem kezdeményezett az ügyben, nem indított közvetítői eljárást, keresetlevelet nem adott be, fizetési meghagyás kibocsátására irányuló kérelmet nem terjesztett elő
- A Testület döntésére irányuló indítványt
- A Fogyasztó aláírását
- Amennyiben a Fogyasztó az illetékes Békéltető Testület helyett más testületi illetékességet kérelmezett, annak megjelölését
Mindenképpen csatolni szükséges a kérelemhez azon okiratot vagy annak másolatát, mely tartalmára bizonyítékként hivatkozik a Fogyasztó.
Amennyiben meghatalmazott jár el a panasz ügyében, a kérelemhez mellékelni szükséges a Fogyasztó által kiadott meghatalmazást.
További információ a Békéltető Testületekről: http://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testület elérhetősége:
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
- 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
- (56) 510-610
- kamara@jnszmkik.hu
Online vitarendezési platform:
Az Európai Bizottság által létrehozott weboldalon, Fogyasztói regisztrációt követően, az oldalon található kérelem kitöltésével a Fogyasztó rendezheti az online vásárlással kapcsolatos jogvitáit bírósági eljárás indítása nélkül. Ez is egy módja a távolsági korlátok nélküli Fogyasztói jogérvényesítésnek.
Ön panaszt tehet az online vásárolt termékkel/szolgáltatással kapcsolatban.
Önnek és az Ön által bepanaszolt vállalkozásnak lehetősége van ezen az online vitarendezési platformon együtt kiválasztani, hogy mely vitarendezési testületet bízzák meg a panasz kezelésével.
Az online vitarendezési platform a következő weboldalon érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Szerzői jogok:
Jelen weboldal tartalma Zajácz Márta (mint Eladó) tulajdonát és szellemi termékét képezi és szerzői műnek minősül a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1. § (1) bekezdése értelmében, szerzői jogi védelem alatt áll minden egyes része. Tilos a weboldalon található képi- és hanganyagok, videók, írásbeli anyagok engedély nélküli használata, továbbá a weboldalt módosító, kártékony alkalmazások használata, ugyanezen törvény 16. § (1) bekezdése szerint. Felhívjuk figyelmét, hogy weboldalunkról, valamint adatbázisunkból történő anyagok, képek, videók, szövegek átvétele (bármilyen módon történő reprodukálása, másolása, továbbadása) kizárólag a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén lehetséges, forrásmegjelölés feltüntetése mellett.
Egy felhasználói profilt csak egy felhasználó használhat. Tilos a regisztrált felhasználónak saját belépési adatait másik személlyel megosztani. Belépés után a tanulói fiókot és annak összes tartalmát egyedül csak ő jogosult használni.
Minden jog fenntartva.
Részleges érvénytelenség és magatartási kódex:
Abban az esetben, ha az Általános Szerződési Feltételek egy pontja jogilag hiányos/hatálytalan lenne, arra a részre a vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadóak. A szerződés többi része továbbra is érvényes.
Adatbeviteli hibák javítása és felelősség az adatok valóságáért:
A megrendelés folyamata során, a rendelés megerősítése előtt adott a lehetőség a megadott adatok módosítására, javítására. Az Ön által megadott adatok pontosságáért felelősséget nem vállalunk. Ezen adatok alapján állítjuk ki a számlát és a megjelölt e-mail címre kézbesítjük a termék(ek)hez való hozzáférést. Rendelése leadásával Ön tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön által hibásan megadott adatokból eredő károkat, költségeket Önre hárítani. A hibás adatbevitel miatt meghiúsult teljesítésért felelősséget nem vállalunk.
Abban az esetben, ha a visszaigazoló e-mailben veszi észre, hogy hibás adatot adott meg, kérjük, haladéktalanul, 24 órán belül jelezze felénk.
Megvásárolható szolgáltatások köre
Az Eladó a www.konnyedennemetul.hu és www.oktatas.konnyedennemetul.hu oldalon tanulást segítő online szolgáltatást nyújt.
Az online hozzáférés időkorlát nélküli, azaz nincsen havidíj és a befizetés után a Felhasználó örökösen hozzáfér az adott modul online tartalmához. Ez az összes online termékre érvényes. A megjelenített tanfolyamok és ebookok kizárólag online vásárolhatóak meg. Mivel fizikai áru az oldalon nem vásárolható, így házhozszállítási költség nincs.
Regisztráció és vásárlás menete
A Felhasználó számára a regisztráció kötelező, amennyiben használni akarja oldalunkat. Vásárlás kizárólag felhasználói regisztrációval lehetséges.
A regisztráció során az Eladó a Felhasználótól csak a feltétlenül szükséges adatokat kéri.
Rendelés menete
- A vásárlási oldalon kiválasztja a Felhasználó a kívánt szolgáltatást vagy terméket, majd a „Kosárba teszem“ gombra kattint.
- A Pénztár oldalon kitölti a számlázási adatokat, majd kiválasztja a fizetés típusát, mely lehet „közvetlen banki átutalás“ vagy „Barion bankkártyás fizetés“.
- Ezután rákattint a „Megrendelés elküldése” gombra, amivel megrendelését véglegesíti.
- A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja a Felhasználót. A megrendelés akkor válik élővé, ha azt az Eladó e-mailben visszaigazolja. A megrendelt szolgáltatás(oka)t, online terméke(ke)t a kiválasztott módon kell kifizetni.
Amennyiben a Felhasználónak kérdése van a szolgáltatásról, vagy módosítani szeretne a megrendelésén, a honlapon vagy az e-mailben feltüntetett elérhetőségek valamelyikén tudja ezt jelezni az Eladónak.
Megrendelés feldolgozása és teljesítés
- Bankkártyás fizetés esetében a megrendelt szolgáltatás aktiválása a fizetés után egyből megtörténik, és belépés után a Felhasználó már használhatja is a megvásárolt szolgáltatást vagy online terméket.
- Utalás esetében a szolgáltatás vagy online termék a megrendelt összeg bankszámlára történő beérkezése után válik elérhetővé.
Ha rendelésétől számítva 24 órán belül nem kap automatikus visszaigazolást e-mailben, kérjük, jelezze felénk, hiszen előfordulhat technikai probléma, elképzelhető, hogy emiatt nem érkezett meg rendszerünkbe rendelése.
Fizetési módok:
Banki átutalás:
A fizetés történhet banki átutalással. A megrendelés elküldése után kap egy automatikus e-mail-t az átutaláshoz szükséges adatokkal. Miután utalása beérkezett, e-mailben megkapja a tanulói felületre a hozzáférési jogot.
Fizetés bankkártyával (Barion):
- Van lehetőség biztonságos Barion bankkártyás fizetésre is.
- A vásárlás menete:
- Ha kiválasztotta a kívánt termékeket és a kosarába helyezte őket, akkor kattintson a bankkártyás fizetésre.
- Ezután meg kell adnia a kártyája (MasterCard / VISA / American Express) adatait.
- Szükséges adatok: Bankkártyaszám, Kártya lejárati dátuma, Biztonsági kód.
- Előfordulhat, hogy SMS-ben kap egy kódot, amit beírva véglegesítheti a vásárlási szándékát. A Fizetés gombot kiválasztva, amennyiben kellő fedezettel rendelkezik, létrejön a tranzakció.
- Végül visszaigazolást kap a sikeres vásárlásról.
Fontos! Abban az esetben, ha Ön nem kapja meg a rendelést megerősítő e-mail üzenetet, a tranzakció sikertelennek minősül.
A megrendelés leadására bármikor lehetőség van.
A megrendelt szolgáltatás, online termék összegének kiegyenlítésére 30 naptári nap áll a Felhasználó rendelkezésre, ez időt meghaladó, ki nem fizetett megrendelés törlésre kerül. Akciós/engedményes ár a megrendeléstől számított 30 naptári napig érvényes, ki nem fizetése esetében ezt követően már nem igényelhető.